
Novi CBR1000RR je predstavljen na Paris International Motorcycle Show, 2007 za 2008 model godinu. CBR1000RR pokreće novi 999 ccm (61,0 cu in) inline-motor sa četiri redline od 13.000 okretaja u minuti. Sadrži titan ventili i povećani rodila s odgovarajućim smanjene moždanog udara. Motori imaju potpuno novi blok cilindara, glava konfiguraciji i karter sa svijetlijim klipova. Novi ECU donosi dva odvojena revidirana karte slanje smese goriva i vazduha će biti istisnuta od strane kompresije 12.3:1. Honda tvrdi da se snage barem 178 KS (133 kW) s početkom u 12.000 o / min. Honda je vrlo usmjeren napor za smanjenje i centralizirati ukupnu težinu. Gotovo svaki deo novog motora je poboljšan kako bi se smanjila težina, uključujući sidestand, prednje kočnice creva, kočnice rotora, baterija i točkovi.
Kako bi poboljšali stabilnost i usporavanje, hopping spojka je sada dostupan s jedinstvenim centar-cam-pomoći mehanizam. Honda Electronic Steering Damper (HESD) je bio revidiran i ove godine. Druga značajna promena je izduvni sastav. Honda je najavila da model 2009. Bicikla ostao isti, u smislu motora, dizajn i performanse. Jedini novi dodatak je uvođenje dodatnog opremljen Combined ABS (C-ABS) sustav izvorno showcased na CBR600RR Kombinovanog ABS prototipa. Osim nove boje koje se nude na 2009 model, Honda Repsol ponovno ograničeno izdanje sheme boja. Repsol boje izdanje u SAD-u je prvobitno ponuđena bez C-ABS. Evropska verzija je C-ABS dostupan.
Нема коментара:
Постави коментар