
Yamaha je najavio puštanje nove R1 za 2009. Novi R1 ima tehnologiju motora od M1 motogp bicikl, prvi motocikl za proizvodnju . Crossplane tehnologija, stavlja svaki klip 90 ° od sledećeg. Ideja ove tehnologije je da se smanji unutrašnjih radilice momenta, dajući time novi R1 više linearne snage. Yamaha tvrdi da je rider 's dva motora u jednom ", nisko kraj okretni moment od twin i tempo inline četiri. Kao i kod prethodnih inkarnacija R1 model 2009 drži svojih YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle). R1 sada daje 136-138 [10] KS na zadnju gumu.
Još jedan napredak koji se nalazi na 09 model D-Mode Throttle Control Valve Mapiranje koji omogućava vozaču odabir između 3 različita moda. Svaki način rada kontrolira YCC-T obeležja menjaju kako R1 reaguje na način vožnje vozača. Prvi mod je standardni način rada, koji donosi performanse za široku paletu vožnje. Drugi način je mod koji će dati više vozača na raspolaganju moći u donjem do sredine raspona okretaja. 3. način je "B" mod, koji je Dial back od prethodnih načina, dizajniran kako bi ublažio gas odgovor od nevremena i gustom prometu. D-Mode kontrola gasa se kontrolira preko vozača do guma napred modu kod gasa. Ploča s instrumentima je sveobuhvatniji nego prethodni modeli, te '09 / '10 Yamaha YZF-R1 model sada ima indikator brzina kao standard.
Нема коментара:
Постави коментар