четвртак, 7. октобар 2010.

2013 BMV Serija 8

Pristajući svoju ulogu kao vodeći model BMV, trebalo bi da dolazi sa skoro svakim komforom i udobnosti karakteristika. Za početak, trebalo bi da postoji dva modela: 850i sa 4,4-litarskim BMV Tvin-turbo V8 i 860i sa jednim turbo-kompanije 6,0-litarski V12. Tu bi mogao biti jedan ili dva Tvin-turbo 6-cilindričnim modelima, a možda i benzin 830i i 830d dizel, sa najmanje 300 konjskih snaga. Bez obzira na motor, 8-stepeni automatski će verovatno biti samo prenos, ali BMW-takođe će ponuditi svoj novi 7-stepeni DCT sa dvostrukim kvačilom automatizovani manuelni. Pogon na zadnjoj osovini će naravno biti standard, ali pogon na svim točkovima može biti na raspolaganju, kao u 2010-modela 7-serija linije.
BMV-8-serije će uključivati prednje i zadnje suspenzije Multilink kao poslednji 7s, kao i 4-točka disk kočnice sa ABS i integrisani sistemi za zaštitu od sistema sa Traction Control.
8-serija bi takođe trebalo da ponudi još četiri elektronskih pomagala vožnje, neke ili sve što bi moglo biti standardna opreme. Lista počinje sa varijabilnim Damping Control, u osnovi
automatsko podešavanje amortizera i opruga, i Dinamic Performance Control. Zatim, tu je Integral Active Steering. Poslednje ali ne najmanje vazno je dodir Lejn kontrole, koja je navodno vibrira volan da upozori vozača koji su zalutali van bele linije. Nismo sigurni, ali mislimo da je ova funkcija jednostavan dodatak na postojeće trake-Upozorenje za napuštanje sistema, što je još jedna verovatno standardna funkcija.

Нема коментара:

Постави коментар