
mora da se takmiči sa agresivnim rivalima kao što su automobili Volksvagen, Opel Corsa, Renault Clio ili Fiat Bravo i Lancia Delta.
Linija 2010 je vrlo lep i Julija ispunjava Alfa Romeo tradicije, sa linijama vrlo sportske mada u kombinaciji sa diskretnim dodirom elegancije i stila. Po našem mišljenju ovo drugo je posebno uspešno.
Prodaja novih Alfa Romeo Giulietta Očekuje se da će narednog proleća u svim većim tržištima.
Dinamičke performanse novog Julija su dodeljena tehnička rešenja usvojena u novom upravljački sistem i vešanje, kao i novi okvir koji obezbeđuje čvrstinu i lakoću, zahvaljujući upotrebi materijala kao što su aluminijum i visoke čvrstoće čelika.
I danas, zahvaljujući elektronskom sistemu kontrole Alfa Romeo Giulietta DNK može da se prilagodi površini puta i vožnje vozač sa tri različita podešavanja: Dinamičan, normalan i sve vreme, izabrani putem selektora.
Alfa DNK dela elektronski promenom različitih parametara motor, menjač, upravljački sistem, diferencijalni K2 elektronski uredjaji i Stabiliti Control (VDC).
Eksterni veličine Alfa Giulietta su sledeći:
- 4,35 dužina
- 1,46 visina
- 1,80 Širina
Alfa Romeo Giulietta Turbo će se pojaviti sa četiri motora, evro 5, dva benzinska i dva dizel. Svi motori su opremljeni sistemom "Start & Stop" za smanjenje potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova.
Dva benzinska motora su redom 1.4TB da 1.4TB MultiAir 120 KS i 170 KS. Dva dizel motora su 1,6 JTDM 105 KS i 170 KS 2,0 JTDM, i druge generacije JTDM.
Na kraju, trebalo bi dodati sportistu TBI 1750 sa 235 KS.
Нема коментара:
Постави коментар