200 je ažuriranje Sebringa, kompletan redizajn je udaljen dve do tri godine, i to će biti razvijen u saradnji sa "Fijatom".
2,4-litarski četvorocilindrični motori sa Sebringa, ali inače obiluje promenama. 200 eksterijer ima nove prednje i zadnje branike, maske, haube, svetla.
Unutra je nova instrument tabla, nasloni za ruke i crta-mada nema fotografija još nije objavljen. Videli smo unutrašnjih poslova, a on ima malu crticu dizajna koji deli osnovni stil sa mnogim drugim modelima Chrislera. Pažnja je posvećena smanjenju unutrašnjosti šuma, uključujući akustična laminirana stakla za vetrobran i prednja vrata, prozore. Rezultati su primetni.
2011-Chrysler-200-motor
Freshening takođe uključuje mnogo potrebne nadogradnje šasije, vešanje sa velikim izmenama i bolje kvaliteta auto gume da poboljša vožnju i rukovanje.
Drugi ključna nadogradnja je to sto imamo na raspolaganju 283-KS, 3,6-litarski V6 motor i šestostepeni automatski menjač.
Međutim, pošto ovaj automobil deli svoju arhitekturu sa Sebringom, postoje ograničenja od kojih se ne može pobeći. Kabina je uska za porodični karavan, a vidljivost ostaje nepromenjena oštećena od krovne konstrukcije.
Нема коментара:
Постави коментар