
Treća generacija Audi A8 (tip 4H) uveden je u Majamiju 30. novembra 2009, a pušten u prodaju u novembru 2010, kao 2011 model.
Zasnovan je na platformi Volksvagen Grupa NASCAR, ali zadržava za Audi Space Frame aluminijumska konstrukcija od prethodnih A8, što ga čini najlakšim automobilom sa pogonom na sve točkove u luksuznom segmentu, a takođe daje najbolje rezultate u klasi potrošnje goriva.
Motori sa unutrašnjim sagorevanjem opcije čine 4,2 litarski (FSI) i turbo dizel sa direktnim ubrizgavanjem (TDI) dizel V8s, sa 273 kilovata (371 KS; 366 KS) i 258 kilovata (351 KS; 346 KS), 3,0 litarski V6 TDI sa 184 ili kilovata (250 KS; 247 KS) ili 150 kilovata (204 KS; 201 KS), biće na raspolaganju kasnije. 6,3 litarski V12 motor će biti dodat u 2010. Većina motora će biti uparen sa novom 8-brzinskim automatskim menjačem ZF 8HP..
D4 iteracija Audi A8 4,2 FSI quattro može da učini 0-60-mph Sprint u 5,1 sekundi, što je brže od prethodnih generacija D3 platforme Audi S8 5,2 FSI quattro.
D4 A8 ima (LED) farove, kao i poboljšani multimedijski interfejs sa ekranom os.
Нема коментара:
Постави коментар